25.09.2018
Letní putování vesmírem 2018

Je již tradicí, že s odcházejícím létem se ohlédneme zpět a hodnotíme proběhlé události. K nim patří i astronomické tábory pro děti od 7 do 15 let věku, které na hvězdárně pořádáme desítky let. Letošní skladba táborů byla následující: v červenci pobytový astronomický tábor a v srpnu příměstský tábor.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » KRTEČEK letí znovu do vesmíru

KRTEČEK letí znovu do vesmíru

Typ akce:akce pro děti
Termín konání akce: 24.03.2018

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. Vás srdečně zve na sobotní program pro rodiny s dětmi

KRTEČEK letí znovu do vesmíru

sobota 24. března 2018

ve 14:00 a 16:00 hodin

Hvězdárna Valašské Meziříčí zve rodiny s dětmi na program, jehož tématem je mimořádná událost. Jeden z nejvýznamnějších amerických astronautů současnosti Andrew Feustel opět vezme s sebou do vesmíru českého krtečka. Cílem jejich cesty bude tentokrát Mezinárodní vesmírná stanice ISS ...

Na akci je nutná rezervace na telefonním čísle 571 611 928 nebo na e-mailu info@astrovm.cz. Rezervace je platná po potvrzení z naší strany.

Děkujeme za pochopení.

Vstupné: dospělí 40,- Kč, mládež 30,- Kč

V rámci programu „Krteček letí znovu do vesmíru“, který pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.

Plakát ke stažení (pdf. 2 179 kB)