Logo veřejné zakázky a poptávky

09.02.2018
Nový experimentální program Atmosféra a vakuum

V závěru roku 2017 se nám také díky finančnímu příspěvku Nadace Tomáše Bati podařilo rozšířit sadu pomůcek pro experimentální programy. Od druhého pololetí školního roku 2017/2018 proto zařazujeme do naší nabídky pořad pro druhý stupeň základních škol a střední školy s názvem „Atmosféra a vakuum“, který na základě pokusů se sníženým tlakem demonstruje vlastnosti zemské atmosféry.

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. připravila pro všechny typy škol rozsáhlou nabídku pořadů a programů, zaměřených nejen na astronomii, kosmonautiku či meteorologii, ale také na klimatologii, geologii a další přírodní vědy.

Pořady jsou připraveny na míru dané cílové skupině. Dále jsme je rozdělili na pořady tzv. doplňkové výuky a rozšiřující výuky. Doplňková výuka mnohem těsněji navazuje na základní témata, která jsou ve školách probírána v různém rozsahu. Rozšiřující výuka je více zaměřena na vybrané téma, které v přiměřeném rozsahu rozšiřuje a prohlubuje. Často se věnuje i aktuálním informacím a událostem.

Některé programy je možné uskutečnit i u vás ve škole, na táborech, soustředěních apod. Jiné jsou však vázány na vybavení, které je k dispozici jen na hvězdárně.

Nabízené programy je možné vyhledávat a třídit podle níže uvedených kritérií. U každého pořadu najdete stručný popis a ilustrační obrázky. Navíc také anotaci programu ve formátu PDF pro snadné stažení a tisk.

Můžete však využít i zkrácené nabídky s vybranými programy pro jednotlivé stupně škol ve formátu pdf.

Věříme, že si z naší bohaté nabídky vyberete!

Pokud ne, obraťte se na nás a my se pokusíme vaše přání splnit.

Nabídka výukových a vzdělávacích programů