27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » PROGRAM PRO RODINY S DĚTMI - Poznávejme svět světlem

PROGRAM PRO RODINY S DĚTMI - Poznávejme svět světlem

Typ akce:akce pro děti
Termín konání akce: 08.05.2018 od 15:00

Srdečně zveme rodiče s dětmi v úterý 8. května 2018 v 15:00 hodin na hvězdárnu na program s názvem Poznávejme svět světlem

Netradiční program seznamuje děti hravou formou se světlem kolem nás – co je to světlo, jaké jsou hlavní zdroje světla, světlo z hlediska astronomie, využití světla dříve a dnes, co je to optické prostředí, odraz a lom světla, co je to stín a jak vzniká, barvy jako vlastnost světla, optické klamy apod.
Program je doplněn praktickou částí, ve které si předvedeme několik zajímavých pokusů se světlem a stíny.

Na akci je nutná rezervace na tel. čísle 571 611 928 nebo na e-mailu info@astrovm.cz. Rezervace je platná po potvrzení z naší strany. Děkujeme za pochopení.

Vstupné: dospělí 40,- Kč, mládež 30,- Kč.

V rámci programu „Poznávejme svět světlem“, který pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.