27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » PŘÍMĚSTSKÝ ASTRONOMICKÝ TÁBOR

PŘÍMĚSTSKÝ ASTRONOMICKÝ TÁBOR

Typ akce:tábor
Termín konání akce: 31.07. - 04.08.2017

PŘÍMĚSTSKÝ ASTRONOMICKÝ TÁBOR

Hvězdárna Valašské Meziříčí připravuje na srpen tohoto roku první ročník příměstského astronomického tábora.

Tábor v termínu 31. 7. – 4. 8. 2017

• věková kategorie od 7 let

• probíhá v areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí

• každý den od 7 do 16 hodin

• počet účastnických míst 11 dětí

Podrobnější informace jsou uvedeny a postupně aktualizovány v sekci "Astronomický tábor".