18.06.2018
Opět pozorujeme! – Zákryty

V letošním roce se stalo pozorování zákrytů opět jedním z odvětví našich odborných pozorování. I přes špatné počasí z počátku roku se doposud (za období leden – květen) podařilo „napozorovat“ (tj. nahrát a vyhodnotit) několik úkazů (přehled v tabulce). Tato pozorování nám posloužila k otestování sestavy navržené pro pozorování.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » ČAJ O JEDNADVACÁTÉ - Pozorování noční oblohy

ČAJ O JEDNADVACÁTÉ - Pozorování noční oblohy

Typ akce:pozorování oblohy
Termín konání akce: 29.06.2018 od 21:00

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. zve všechny zájemce na

Čaj o jednadvacáté - noční pozorování hvězd a planet u šálku čaje a sušenek

Budeme vám ukazovat obrazce souhvězdí a vypravovat jejich starodávné příběhy o lásce, přátelství a nesmírné odvaze. Naše dalekohledy vám dají nahlédnout do vzdálených světů hvězd, hvězdokup a galaxií. Nezapomeneme ani na bledé světlo bludných hvězd, které jsou ve skutečnosti planetami naší Sluneční soustavy. Pozorovat nebeskou klenbu budeme dalekohledy různých optických velikostí a svýma očima. A k tomu budeme popíjet čaj a chroupat sušenky.

Karimatky, lehátka, deky s sebou, budou se hodit!

Vstupné: dospělí 40 Kč; děti 30 Kč

V rámci této akce pořádané Hvězdárnou Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Pořadatel nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.