Logo veřejné zakázky a poptávky

02.05.2017
eMeteorNews - nový časopis pro pozorovatele meteorů

Na začátku roku 2017 se Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje, stala oficiálním partnerem a vydavatelem nového elektronického časopisu eMeteorNews. Periodikum vychází v anglickém jazyce a má sloužit jako rychlá komunikační platforma pro amatérské i profesionální pozorovatele meteorů z celého světa.

25.04.2017
Poznávejme svět světlem

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. připravila pro děti z mateřských škol a žáky prvního stupně základních škol nový program plný světla, stínu, barev a hlavně pokusů.

27.03.2017
O slunci, vzduchu a vodě

V minulém týdnu proběhla v mateřské škole v Ratiboři premiéra vzdělávacího programu pod názvem O slunci, vzduchu a vodě. A jak to v Ratiboři probíhalo?

Nacházíte se: Úvodní stránka » Pro návštěvníky » Nabízíme ke koupi

Nabízíme ke koupi

Vstupní hala hvězdárny, kde vám k prodeji nabídneme pohlednice, knihy, mapy aj.Posláním hvězdáren je mimo jiné i vzdělávat, popularizovat vědu a její výsledky. Vycházíme proto vstříc zájemcům, kteří si chtějí informace a poznatky v oblasti astronomie a kosmonautiky rozšiřovat i po skončení své návštěvy u nás. Proto zájemcům nabízíme k prodeji drobnou populárně-odbornou literaturu, pohlednice, časopisy a další drobné pomůcky případně mapy.

Své přátele či známé tak můžete potěšit netradiční pohlednicí, mapou či záložkou. Stejně tak se mohou stát milou upomínkou vaší návštěvy u nás.

Nemáte-li možnost nás navštívit osobně, pak vám nabízíme možnost si nabízené knihy, pohlednice i ostatní zboží prohlédnout a také objednat prostřednictvím internetu.