Logo veřejné zakázky a poptávky

10.03.2017
Jak si hrát na vědce!

Dne 8. března 2017 se v učebně hvězdárny potkali pedagogové z mateřských škol z okolí Valašského Meziříčí a Nového Jičína (Zubří, Rybí, Kopřivnice). Cílem tohoto setkání bylo další vzdělávání tzv. DVPP (doplňkové vzdělávání pedagogických pracovníků).

21.02.2017
Pololetní a jarní prázdniny na hvězdárně

V únoru jsme připravili dvě akce pro školáky, kteří měli pololetní a jarní prázdniny. Na 2. a 3. února jsme si připravili večerní astronomické pozorování pro rodiče s dětmi. Čtvrtek 16. února pak mohli žáci základních škol (v případě zájmu i jejich rodiče) strávit na hvězdárně s programovatelnými roboty.

28.11.2016
Planetární hrátky

Na 19. a 20. prosince 2016 jsme pro žáky 1. – 5. tříd základních škol připravili nový typ programu doplňkového vzdělávání v rámci projektu Planetární hrátky. Projekt je zaměřený na rozvoj vzdělávání, motivace a zájmové činnosti v oblasti poznávání svého okolí a přírody. Zkouší jiný přístup k výuce a seznamování se základními zákonitostmi přírody, navazuje na zkušenosti dětí daného věku a dále podněcuje jejich tvořivost a využívá prvky praktické činnosti, zapojení samotných účastníků do výkladu.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Pro návštěvníky » Nabízíme ke koupi

Nabízíme ke koupi

Vstupní hala hvězdárny, kde vám k prodeji nabídneme pohlednice, knihy, mapy aj.Posláním hvězdáren je mimo jiné i vzdělávat, popularizovat vědu a její výsledky. Vycházíme proto vstříc zájemcům, kteří si chtějí informace a poznatky v oblasti astronomie a kosmonautiky rozšiřovat i po skončení své návštěvy u nás. Proto zájemcům nabízíme k prodeji drobnou populárně-odbornou literaturu, pohlednice, časopisy a další drobné pomůcky případně mapy.

Své přátele či známé tak můžete potěšit netradiční pohlednicí, mapou či záložkou. Stejně tak se mohou stát milou upomínkou vaší návštěvy u nás.

Nemáte-li možnost nás navštívit osobně, pak vám nabízíme možnost si nabízené knihy, pohlednice i ostatní zboží prohlédnout a také objednat prostřednictvím internetu.