Logo veřejné zakázky a poptávky

18.09.2017
Hvězdárna se zapojila do oslav Dnů města Valašské Meziříčí

Ve dnech 15. a 16. září 2017 se naše hvězdárna připojila k oslavám Dnů města Valašské Meziříčí. Tuto akci finančně podpořilo Město Valašské Meziříčí v rámci podpory malého rozsahu.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Pro návštěvníky » Nabízíme ke koupi

Nabízíme ke koupi

Vstupní hala hvězdárny, kde vám k prodeji nabídneme pohlednice, knihy, mapy aj.Posláním hvězdáren je mimo jiné i vzdělávat, popularizovat vědu a její výsledky. Vycházíme proto vstříc zájemcům, kteří si chtějí informace a poznatky v oblasti astronomie a kosmonautiky rozšiřovat i po skončení své návštěvy u nás. Proto zájemcům nabízíme k prodeji drobnou populárně-odbornou literaturu, pohlednice, časopisy a další drobné pomůcky případně mapy.

Své přátele či známé tak můžete potěšit netradiční pohlednicí, mapou či záložkou. Stejně tak se mohou stát milou upomínkou vaší návštěvy u nás.

Nemáte-li možnost nás navštívit osobně, pak vám nabízíme možnost si nabízené knihy, pohlednice i ostatní zboží prohlédnout a také objednat prostřednictvím internetu.