18.06.2018
Opět pozorujeme! – Zákryty

V letošním roce se stalo pozorování zákrytů opět jedním z odvětví našich odborných pozorování. I přes špatné počasí z počátku roku se doposud (za období leden – květen) podařilo „napozorovat“ (tj. nahrát a vyhodnotit) několik úkazů (přehled v tabulce). Tato pozorování nám posloužila k otestování sestavy navržené pro pozorování.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Pro návštěvníky » Nabízíme ke koupi

Nabízíme ke koupi

Vstupní hala hvězdárny, kde vám k prodeji nabídneme pohlednice, knihy, mapy aj.Posláním hvězdáren je mimo jiné i vzdělávat, popularizovat vědu a její výsledky. Vycházíme proto vstříc zájemcům, kteří si chtějí informace a poznatky v oblasti astronomie a kosmonautiky rozšiřovat i po skončení své návštěvy u nás. Proto zájemcům nabízíme k prodeji drobnou populárně-odbornou literaturu, pohlednice, časopisy a další drobné pomůcky případně mapy.

Své přátele či známé tak můžete potěšit netradiční pohlednicí, mapou či záložkou. Stejně tak se mohou stát milou upomínkou vaší návštěvy u nás.

Nemáte-li možnost nás navštívit osobně, pak vám nabízíme možnost si nabízené knihy, pohlednice i ostatní zboží prohlédnout a také objednat prostřednictvím internetu.